måndag 12 mars 2012

Shoppat!!

Måste bara få visa ett av mina vackra fynd från när jag var på Erikshjälpen i lördags. Det kommer att passa perfekt till påsk och färgerna är helt enkelt underbara......

Förklädet får mig att tänka tillbaka på 70-talet och alla år vi sprang runt med påskbrev. Traditionen lever givetvis vidare och vissa år är vi allt utklädda allihop. Fick min älskade make att vara tupp ett år medans jag och flickorna var påskkärringar.


När jag ändå fått tummen ur och lagt in lite kort från kameran så kan jag visa upp ytterligare ett projekt som jag jobbar med....

Återkommer när det är färdigt så får ni se. Tror att det kan bli riktigt bra!!

Nej ni...nu får jag lägga min koncentration på att titta på Maria Wern på 4:an.

Kram och ha en go kväll
Malin

2 kommentarer:

  1. Fint som snus dä malin:) du kommer å bli vacker:)..Pia

    SvaraRadera
  2. Wow, vilket tjusigt förkläde! Helt i min smak!

    Grattis till fyndet, hälsar Maja

    SvaraRadera