torsdag 15 mars 2012

Förkläde nr 2....

Har ju visat mitt fina påskförkläde. Dags för mitt andra fina inköp som ska användas när jag hänger tvätt. Stora fina fickor som rymmer många, många klädnypor..... Gillar de härliga färgerna, rosa och ljusblå.


Sedan har vi haft lite födelsedagar i familjen. Passade på att göra lite kort. Det var så länge sedan men kändes kul igen. Suget börjar komma tillbaka så det blir nog fler gjorda så småningom. Tänkte visa de 4 som jag gjorde.
Lite vintagekänsla över det blå/turkosa med den söta flickan med hyacint i handen. Fick till lite vintagekänsla även över det andra. Gillar papperen från Graphic 45. Bilen är från ett sådant papper och det är flera snygga bilar på som man kan klippa ut.
Ytterligare ett lite vintage-aktigt kort. Åter igen så är motivet från ett Graphic 45 papper. Massa snygga vintage damer att klippa ut. Sist blev det ett enkelt robotkort.
Men nu är jag i alla fall igång med tillverkningen igen.

Mina två vita projekt går vidare.... Nja, det ena står still just nu. Det andra är halvfärdigt så snart kan jag visa upp det....

Nej ni...fortsätter med att titta på tv nu en stund innan jag tar kvällen. Ett gammalt Arkiv X avsnitt ska jag ge mig på. Undrar om det är lika bra nu som jag tyckte när det var nytt en gång i tiden. Troligen inte men vi får se....

Ha en go kväll alla.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar