tisdag 10 april 2012

Oj så fort tiden går....

Jag som skulle vara så duktig och hålla liv i det här... Men tji fick jag.
Nu har vi jobbat oss igenom påsk....eller jag har ju varit ledig sedan 30 mars och börjar jobba på torsdag 12 april igen. Känns skönt att ha varit hemma och softat. Nu orkar man nog fram till semestern igen.
Idag fyller lillsmulan 8 år så vi ska fira i eftermiddag när pappa kommer hem. Först ska hon till en kompis och leka. Då passar jag och storsmulan på att fixa några fler presenter och kanske tar oss en tur till biblioteket. Storsmulan börjar hamna i tonårstjuret nu och det är gnöligt och hon blir fort sur. Så är väl livet men fy när man är mitt i. Fast humör-mässigt har nog lillsmulan hamnat i tonårstjuret med. Tur att vi är tre töser här hemma med samma fasliga humör!! Kaos, krig och tjafs är vardagsmat. Men mellan allt kaos så är det massa kärlek.

Nu är det dags att köra på födelsedagsbarnet...... 

Ha en skön dag alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar